Koszyk jest pusty

Wyszukiwarka


Wyszukiwanie Zaawansowane

Kategorie

Lista Firm

Alfabetycznie
A B C D E F G H
I J K L M N O
P Q R S T U V W X Y Z

Informacje
PROMOCJE KOSMETYKÓW
   - NUXE Promocja
   - La Roche-Posay Promocja
   - AVENE Promocja
   - KLORANE Promocja
   - SKINCEUTICALS Promocja
   - A DERMA Promocja
   - GALENIC Promocja
   - LIERAC Promocja
   - PHYTO Promocja
   - LIERAC Promocja II
   - RENE FURTERER Promocja
   - PHARMACERIS M Promocja
   - PHARMACERIS S Promocja
   - DietaLight PROMOCJA
   - A DERMA Promocja
   - Iwostin SOLECRIN PROMOCJA
Apteka kosmetyki
Data ważności VICHY NUXE LIERAC PHYTO NIVEA
Zezwolenie
KOSMETYKI MAKIJAŻ
   - Makijaż La Roche-Posay
   - Makijaż Vichy - Podkład
KOSMETYKI APTEKA
Apteka internetowa Słonik
NUTRIDRINKI
KOSMETYKI
   - OENOBIOL
   - INNEOV
   - DUCRAY
   - SANOFLORE
   - SkinCeuticals
   - RENE FURTERER
   - AVENE
   - VICHY
   - INSIDE
   - KLORANE
   - PAYOT
   - GALENIC
   - NUXE
   - PHARMACERIS
   - ZIAJA
   - A-DERMA
   - LIERAC
   - NATURELLE d'ARGAN
   - ALGOTHERM
   - LIERAC PRESCRIPTION
   - INNEOV DIET PARTNER
   - NATURELLE D'ARGAN
   - ELANCYL
   - Daylong
   - GREEN PHARMACY
ARTYKUŁY
   - Podstawowa temperatura ciała
   - Witaminy
   - Kwasy Omega-3 tran rybi
   - Łysienie i wypadanie włosów
   - Zęby - higiena i profilaktyka
   - Kupuj w legalnych aptekach internetowych
Dzień Darmowej Dostawy
1% podatku
Dieta Light Apteka
APTEKA PRODUKTY
   - Bańki chińskie
   - EYE Q
   - DietaLight Apteka
Bodymax
Moller's
Polityka plików cookies
Nutricia Bebilon
Palmer's


WSPÓLNE LOGO APTEK INTERNETOWYCH PL EU
KUPUJ W LEGALNYCH APTEKACH INTERNETOWYCH


WYSYŁKA już od 5,90zł - kliknij i sprawdź!

WYSYŁKA do EUROPY od 16.30zł - sprawdź!

WPŁATY NA POCZCIE = 0.00zł BEZ PROWIZJI!

Jak zabezpieczamy Państwa produkty?
 


SPRAWDŹ NAS
Zaufało nam już ponad
100 000 Klientów

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY ! 
Jesteśmy w serwisach:

Sprawdź nasze komentarze na ALLEGRO
Sprawdź nasze komentarze na CENEO
Sprawdź nasze komentarze na NOKAUT.pl
Sprawdź nasze opinie na OPINEO!
 
Słuchamy naszych Klientów
Apteka internetowa
Słonik
wyróżniona przez Opineo.pl
certyfikatem!





POMOC


Chętnie służymy Państwu pomocą.
Zadzwoń do Apteki Słonik
tel. 081 828 80 92



1. REJESTRACJA
2. LOGOWANIE 
3.
DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA
4. KOSZYK I EDYCJA KOSZYKA
5. ZAMÓWIENIE - FINALIZACJA
6. ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
7. PO ZAKUPACH
8. WYSZUKIWANIE
9.
WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW Z KATEGORII
10. ŁĄCZENIE ZAKUPÓW NA ALLEGRO Z ZAKUPAMI W APTECE SŁONIK - NOWOŚĆ !





   1.   REJESTRACJA

1.   Rejestracja nie jest wymagana do składania zamówień, ale później przy składaniu zamówienia nie trzeba za każdym razem wpisywać wszystkich danych.


2.   Rejestracja (uzyskanie konta) umożliwia śledzenie zamówień podczas ich realizacji.


3.   Posiadając swoje konto w aptece Klient nie musi za każdym razem wpisywać swoich danych do wysyłki lub wystawienia faktury VAT.

 

4.    Aby zarejestrować się w Aptece Słonik należy kliknąć na ikonę REJESTRACJA.

5.   Uzupełnić dane wpisując je w odpowiednie miejsca.

6.   Konieczne jest wypełnienie tylko miejsc z gwiazdką.

7.   UWAGA – uważnie wpisz swój adres emailowy!

!

8.   Po wpisaniu danych należy kliknąć na ikonę ZAREJESTRUJ SIĘ

9.   W tej chwili wysyłany jest email z linkiem aktywacyjnym na wpisane kont emailowe.

 

10. Kliknij na link jaki został wysłany na adres emailowyto aktywuje konto w Aptece Słonik. Wystarczy tylko jedno kliknięcie! Przy wielokrotnym kliknięciu na link aktywacyjny pojawi się informacja o BŁĘDNYM KODZIE AKTYWACJI - należy to zignorować (konto jest aktywne) i zalogować się.

 
!
11. Teraz możesz zalogować się na stronie Apteki Słonik i rozpocząć zakupy.  

Najczęstsze problemy - REJESTRACJA

PROBLEM
PRZYCZYNA
ROZWIĄZANIE
Nie otrzymałam/-em linka aktywacyjnego
Prawdopodobnie został nieprawidłowo wpisany lub serwer poczty emailowej zablokował ten email jako spam 
Zadzwoń do nas (081 828 80 92) lub napisz email (apteka@aptekaslonik.pl) - poprawimy adres emailowy i aktywujemy konto
Zapomniałam/-am hasła
 
Kliknij na NIE PAMIĘTASZ HASŁA?
wpisz adres emailowy jaki został użyty przy rejestracji konta. Na adres emailowy zostanie wysłany link aktywacyjny z tymczasowym hasłem. Pamiętaj, aby po zalogowaniu zmienić to hasło tymczasowe.
 Błędny kod aktywacyjny
 
Wielokrotne kliknięcie na link aktywacyjny
Przy aktywacji konta wystarczy tylko jedno kliknięcie! Przy wielokrotnym kliknięciu na link aktywacyjny pojawi się informacja: BŁĘDNY KOD AKTYWACJI - należy to zignorować (konto jest aktywne) i zalogować się.





 
   2.   LOGOWANIE

1.   Wpisz swój login i hasło.

2.   Kliknij na ikonę ZALOGUJ.


Najczęstsze problemy - LOGOWANIE

PROBLEM
PRZYCZYNA
ROZWIĄZANIE
Nie mogę się zalogować
Prawdopodobnie został błędnie wpisany login i/lub hasło
Spróbuj ponownie. W razie niepowodzenia skontaktuj się z nami – apteka@aptekaslonik.pl
Jeśli zapomniałaś/-eś hasła to zarejestruj się ponownie.
Nie pamiętam mojego loginu
  Wyślij do nas email - koniecznie z konta wpisanego przy rejestracji – prześlemy nazwę loginu.
Nie mamy natomiast jakiejkolwiek możliwości podejrzenia hasła.
Nie pamiętam mojego hasła
 
Kliknij na NIE PAMIĘTASZ HASŁA?
wpisz adres emailowy jaki został użyty przy rejestracji konta. Na adres emailowy zostanie wysłany link aktywacyjny z tymczasowym hasłem. Pamiętaj, aby po zalogowaniu zmienić to hasło tymczasowe.

  




3.   DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA

1.   Preferujemy zamawianie produktów po zarejestrowaniu się na naszej stronie, aczkolwiek istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji (patrz poniżej).

 

2.   Dodawanie do koszyka może nastąpić przed jak i po zalogowaniu. Po zamknięciu przeglądarki produkty, które sa w koszyku nie będą zapamiętane.

 

3.   Dodawanie produktów do koszyka następuje poprzez kliknięcie na ikonę ‘koszyk’ lub poprzez kliknięcie na dany produkt, co spowoduje wejście w kartę tego produktu i wówczas kliknięcie na ikonę DODAJ DO KOSZYKA.

4.    Po prawidłowym dodaniu do koszyka pojawia się informacja w lewym górnym rogu w boxie TWÓJ KOSZYK – ‘W koszyku jest … produktów’. Przy nieprawidłowym dodaniu do koszyka produktów nie pojawia się w/w informacja, a jedynie: ‘Koszyk jest pusty’.



5.    Zakup kilku opakowań tego samego produktu – należy wejść w kartę produktu, wpisać żądaną liczbę opakowań okienko ‘ilość … szt.’ Istnieje możliwość zmiany ilości opakowań poprzez edycję w koszyku – patrz poniżej ‘Edycja koszyka


 

6.    Można dodawać kilka/kilkanaście produktów do koszyka.

 

7.    Po zakończeniu dodawania do koszyka i w celu finalizacji zamówienia wystarczy kliknąć w lewym górnym rogu na ikonę TWÓJ KOSZYK. W każdej chwili korzystając z koszyka można dodać dowolny produkt lub go usunąć.






4.   KOSZYK I EDYCJA KOSZYKA
 

1.   Istnieje możliwość dodawania lub odejmowania ilości opakowań (ilości sztuk) danego produktu.

 

2.   Można w każdej chwili dodać nowy produkt - wystarczy wpisać jego nazwę w wyszukiwarce, wybrać go, wejść w jego kartę i kliknąć ikonę DODAJ DO KOSZYKA.


3.   Zmiana ilości produktu w koszyku - w okienko pod nazwą ‘Ilość' wpisz żądaną ilość a następnie kliknij na ikonę PRZELICZ.





4.   Usunięcie danego produktu z koszyka - zaznacz dany produkt (checkbox w pionie ‘Usuń') i kliknij PRZELICZ.










5.   ZAMÓWIENIE FINAZLIZACJA
 

1.   Aby sfinalizować zamówienie wystarczy w wejść w TWÓJ KOSZYK i tam kliknąć ikonę ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE - pojawi się strona ‘ZAMÓWIENIE - Etap 1'

2.   W polach adresu do wysyłki pojawia się adres wpisany przy rejestracji, jeśli Klient był zalogowany. Jeśli Klient nie jest zarejestrowany to konieczne jest wpisywanie wszystkich danych za każdym razem - dlatego polecamy zarejestrowanie się w Aptece Słonik.

3.   Jeśli dane zamówienie ma być wysłane na inny adres prosimy o jego zmianę lub wpisanie go z adnotacją o zmianie wysyłki w ‘Uwagach do zamówienia'

4.   Faktura VAT - jeśli ma być wystawiona faktura prosimy o zaznaczenie checkbox'a przy ‘Faktura VAT' - pojawią się pola do wypełnienia. Należy zaznaczyć ‘Zgadzam się na wystawienie faktury VAT bez mojego podpisu'. W przypadku wystawienia faktury na firmę należy zaznaczyć checkbox ‘firma'

5.   Formy płatności i transportu - wybierz odpowiedni rodzaj przesyłki. System automatycznie oblicza wagę przesyłki i adekwatnie jej koszt.
6.   Dane kontaktowe - dane te automatycznie zostają uzupełnione, jeśli Kupujący jest zalogowany.  
7.   Uwagi do zamówienia - tutaj można wpisać uwagi dotyczące danego zamówienia, np. prośbę o dołączenie do zamówienia określonych próbek, zmiany adresu do wysyłki, itp.
8.   Jeśli chcesz jednak dokonać zmian w koszyku na tym etapie - kliknij na ‘Edytuj koszyk'  
9.   Jeśli nie jesteś zalogowana/-y, to wówczas nie pojawią się dane w ‘Adresie do wysyłki' - możesz się zalogować bez obawy o utratę produktów w koszyku.  
10.  Aby przejść do następnego etapu zamówienia kliknij ikonę DALEJ - pojawi się strona ZAMÓWIENIE - Etap 2
11.  Sprawdź poprawność danych, jeśli chcesz je poprawić, dodać produkt lub zmienić ich ilość wystarczy kliknąć na ikonę POWRÓT
12.  Aby złożyć zamówienie należy kliknąć na ikonę ZREALIZUJ ZAMÓWIENIE
13.  Pojawi się strona ‘ZAMÓWIENIE - Koniec' a na podany adres emailowy został wysłany email z informacją o:
 - zakupionych produktach
 
- cenie produktów i kosztach wysyłki
 - sumie do przelewu
 
- adresie na jaki zostanie wysłane zamówienie
 - numer zamówienia
 - danych do przelewu
 - numery kont do przelewu
14.  Logując się na swoje konto Klient ma możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest zamówienie.  
15.  Po dokonaniu zamówienia, zaksięgowaniu wpłaty, wysłaniu przesyłki Klient otrzymuje email z informacją.  

Najczęstsze problemy - FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

PROBLEM
PRZYCZYNA
ROZWIĄZANIE
Nie dodaje się produkt do koszyka po kliknięciu na ‘koszyk'
 
Jeśli produkt nie dodał się do koszyka z listy produktów, prosimy o kliknięcie na dany produkt, wejście w kartę danego produktu i wówczas kliknięcie na ikonę DODAJ DO KOSZYKA
Nie pojawiają się moje dane przy finalizowaniu zakupów
Nie zostałeś/-aś zalogowana/-any
Możesz w każdej chwili zalogować się bez obawy o utratę produktów w koszyku.
Nie otrzymałam/-em emaila po zakupie
Prawdopodobnie został nieprawidłowo wpisany lub serwer poczty emailowej zablokował ten email jako spam
Napisz do nas email (apteka@aptekaslonik.pl) lub zadzwoń (081 828 80 92) - poprawimy adres emailowy i wyślemy lub podyktujemy ponownie potrzebne informacje.
Chcę zmienić adres emailowy w zamówieniu
 
Zmianę adres emailowego można zrobić jedynie poprzez wysłanie do nas takiej informacji lub wpisanie takiej dyspozycji w 'Uwagach do zamówienia'
Złożyłam/-em zamówienia, ale chcę aby zostało wysłane pod inny adres
 
Prosimy o napisanie emaila z konta jaki został wpisany przy rejestracji (lub przy składaniu zamówienia) i zadzwonić do nas - przesyłka zostanie wysłana pod wskazany adres.







6.   ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
 

Istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji i tworzenia konta. W tym celu:

 

1. Dokonaj zakupów - w koszyku pojawią się zakupione produkty.

2. Wejdź w TWÓJ KOSZYK i kliknij na ikonę ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.




3. Teraz wpisz wymagane dane do zamówienia, wybierz formę płatności i transportu i kliknij DALEJ.





4. Sprawdź poprawność danych i kliknij REALIZUJ ZAMÓWIENIE.
5. Na podany adres zostanie wysłany email z informacją o danych do wpłaty, numerze konta i numerze zamówienia. Każdy Klient będzie otrzymywał powiadomienia o każdym etapie realizacji zamówienia.  

Najczęstsze problemy - ZAKUPY BEZ REJESTRACJI

PROBLEM
PRZYCZYNA
ROZWIĄZANIE
Nie otrzymałam/-em emaila po zakupach
Prawdopodobnie został nieprawidłowo wpisany lub serwer poczty emailowej zablokował ten email jako spam.
 Napisz do nas email (apteka@aptekaslonik.pl) lub zadzwoń (081 828 80 92) - poprawimy adres emailowy i wyślemy lub podyktujemy ponownie potrzebne informacje.







   7.   PO ZAKUPACH

1.   Logując się na swoje konto Klient ma możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest zamówienie (tylko dotyczy Klientów zarejestrowanych).

2.   Po dokonaniu zamówienia, zaksięgowaniu wpłaty, wysłaniu przesyłki Klient otrzymuje email z informacją.

3.   Bardzo prosimy o informację o dotarciu przesyłki.


Najczęstsze problemy - PO ZAKPACH 

PROBLEM
PRZYCZYNA
ROZWIĄZANIE
Nie otrzymałam/-em przesyłki, mimo że upłynęło już kilka dni od informacji o wysłaniu
Przesyłki wysłane Pocztą Polską przesyłką poleconą ekonomiczną mogą być dostarczane nawet ok. 10 dni, przesyłki polecone priorytetowe ok. 2-3 dni od wysłania
Prosimy sprawdzić na Poczcie, często listonosz nie zostawia awizo lub prosimy o kontakt z nami - podamy nr nadawczy przesyłki, co ułatwi zlokalizowanie jej na Poczcie. W przypadku kiedy przesyłki mimo tego nie ma przesyłki prosimy o kontakt - złożymy reklamację.
Nie otrzymałam/-em informacji o zaksięgowaniu wpłaty, mimo że dokonałam/-em jej kilka dni temu
Zwykle przelewy pojawiają się na koncie po max. 2 dniach od zlecenia wpłaty, a 3-4 dniach od wpłaty na Poczcie
Prosimy o sprawdzenie, czy przelew nie ‘wrócił' lub prosimy o kontakt z nami i podanie kiedy i jaka suma została przelana.





   8.   WYSZUKIWANIE

1.      Aby odszukać wybrany produkt należy wpisać cała lub część nazwy i kliknąć na ikonę SZUKAJ.

2.        Jeśli nie ma danego produktu – napisz do nas – wystawimy ten produkt w aptece.

3.        Wyszukiwanie zaawansowane – istnieje możliwość szukania produktu według kryteriów:
        - wybranej kategorii i/lub
        - producenta i/lub
        - postaci i/lub
        - zakresu ceny i/lub
        - oraz wybranej frazy w nazwie produktu i/lub
        - wybranej frazy w opisie produktu
Można zawężać liczbę szukanych produktów poprzez wybieranie równocześnie kilku kryteriów wyszukiwania.

4.        Lista firm’ – wybór nazwy firmy powoduje wyświetlenie wszystkich produktów danej firmy.
5.        Alfabetycznie’ – wyświetlenie produktów, których nazwy zaczynają się na wybraną literę alfabetu.
6.       Listę produktów w danej kategorii lub po wyszukaniu można sortować według:
 - nazwy
 - postaci
 - dawki
 - ceny.
 Wystarczy kliknąć na odpowiednią ikonę. Klikając na odpowiednią ikonę można sortować rosnąco lub malejąco.








9.   WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW
W KATEGORIACH

1.        Wszystkie produkty przypisane są do odpowiednich kategorii

 

2.     Wybór odpowiedniej kategorii głównej wyświetla produkty różne produkty należące do danej kategorii.

3.     Aby wyświetlić kategorie główne oraz jej podkategorie należy skorzystać z pola KATEGORIE znajdującego się po lewej stronie pod WYSZUKIWARKĄ.






10.   ŁĄCZENIE ZAKUPÓW NA ALLEGRO Z ZAKUPAMI W APTECE

1.        Dokonaj zakupów na Allegro.

2.     Wybierz intersujące Cię produkty dodając je do koszyka i możesz finalizować zamówienie.

 

3.     WAŻNE - w FORMACH PŁATNOŚCI I WYSYŁKI zaznacz koniecznie 'Allegro - proszę dołaczyć zakupy w Aptece Słonik do zakupów na Allegro'

4.     WAŻNE - koniecznie w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA wpisz swój nick z Allegro






Logowanie
Login: Hasło:
Nie pamiętasz loginu lub hasła?
Rejestracja

Proszę, pomóż Emilce. Przekaż 1% podatku.

Kontakt
TELEFONY:
+48 81 828 80 92
(TP SA)
+48 602 611 303
+48 602 362 240
(T-Mobile)

FAX:
+48 81 828 80 92

E-MAIL:


Apteka Słonik
Karczmiska Drugie 300
24-310 Karczmiska

Lubię to!


Newsletter
Zapisz się na newsletter    

Zapytaj farmaceutę
Zapytaj farmaceutę

Promocje

BIOVAX BAMBUS OLEJ AVOCADO Szampon do włosów intensywnie regenerujący włosy suche zniszczone 400ml
22.98 zł


DUCRAY Anaphase Szampon w kremie przeciw wpadaniu włosów 400ml CENA
66.31 zł


DUCRAY NEOPTIDE MEN Płyn przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn - przewlekłe wypadanie włosów 100ml
131.51 zł


IWOSTIN SENSITIA ZESTAW Krem do twarzy ochronny na zimę z lipidami +GRATIS Balsam do ust SPF20
26.07 zł


IWOSTIN SENSITIA Tonik kojący do twarzy - skóra wrażliwa alergiczna podrażniona algi morskie alantoi
35.93 zł

Zobacz kosmetyki VICHY
Zobacz kosmetyki VICHY Homme
 Zobacz kosmetyki La Roche-Posay  Zobacz kosmetyki kolorowe La Roche-Posay
 Zobacz kosmetyki GALENIC  Zobacz kosmetyki AVENE
 Zobacz kosmetyki Galenic ELANCYL  Zobacz kosmetyki KLORANE
 Zobacz kosmetyki IWOSTIN
Emolium - pokaż kosmetyki Emolium
NUXE - Pokaż kosmetyki NUXE
Forte Pharma - pokaż produkty Forte Pharma
 Oenobiol - pokaż produkty Oenobiol
Bioderma - pokaż produkty Bioderma
Zobacz produkty INNEOV
Mustela - pokaż produkty Mustela 
Durex - pokaż produkty Durex
 Zobacz kosmetyki SCHOLL
 Zobacz kosmetyki PHARMACERIS
Zobacz kosmetyki A-DERMA
Zobacz OCEANIC kosmetyki
Zobacz kosmetyki SVR
Zobacz produkty BLAU FARMA (ATOPRA)
Zobacz kosmetyki DERMEDIC
Zobacz produkty PHARMENA

FARMONA - pokaż kosmetyki FARMONA
Zobacz EVELINE COSMETICS
BIELENDA Kosmetyki

 

   Realizacja veranet.pl
www.aptekaslonik.pl